בשוק הרכב החשמלי המקומי, שבו המחירים לרוב גבוהים, מציע ה-JAC40 גישה מעניינת. רכב הפנאי החשמלי מבית היצרנית הסינית הוותיקה מגיע עם שילוב של נתונים טכניים טובים, מרחב פנימי נדיב ותג מחיר שמציב אלטרנטיבה בקטגוריה.
במבט ראשון, ה-JAC40 מתמודד מול שני השחקנים הדומיננטיים בקטגוריה – BYD אטו3 וג'ילי ג'יאומטרי C. עם בסיס גלגלים של 262 ס"מ ואורך של 441 ס"מ, הוא מציע איזון מעניין בין נוחות תמרון עירונית למרחב פנימי נדיב, כולל תא מטען בנפח 520 ליטר.
ביצועי הרכב נראים מבטיחים: מנוע חשמלי המפיק 193 כ"ס ומומנט של 34.6 קג"מ, המספק תאוצה מהירה. טווח הנסיעה של 420 ק"מ (WLTP) מתאפשר הודות לסוללה בקיבולת של 65.7 קוט"ש – נתון גבוה ביחס ל-60.5 קוט"ש באטו3 ו-53 קוט"ש בג'יאומטרי C. יתרון נוסף שראוי לציון הוא זמן טעינה של 45 דקות מ-30% ל-80%.
הטכנולוגיה שמאחורי הסוללה ראויה לתשומת לב. היצרן בחר בטכנולוגיית NMC (ניקל-מנגן-קובלט) ומבנה הסוללה בתצורת חלת דבש מציע פתרון בטיחותי: כל תא מבודד מסביבתו, מה שעשוי לסייע במניעת התפשטות כשלים ולשפר את יעילות הקירור.
ברמת האבזור, הרכב כולל חבילה נדיבה ביחס לקטגוריה עם פנסי LED ראשיים, תאורת יום LED, גג שמש פנורמי נפתח, מסך מגע 10.25 אינץ' עם תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto, ריפודי עור טבעוני, כיוון חשמלי למושב הנהג ומערכות בטיחות עדכניות. קוקפיט דיגיטלי עם שני מסכים בגודל 10.25 אינץ' מספק ממשק שימושי לנהג.
תקופת האחריות – 8 שנים או 150,000 ק"מ לסוללה ו-5 שנים ליתר המכלולים – נדיבה ביחס לשוק.
JAC, המייצרת כלי רכב מאז שנות ה-60' ומשמשת כיום כקבלנית ייצור עבור מותגים כמו NIO מציעה את הרכב במחיר השקה של 139,900 שקלים (לפני עליה ל-149,900 שקלים).
בעידן של עליות מחירים מתמשכות, ה-JAC40 מציג אפשרות תחבורה חשמלית במחיר שעשוי להיות רלוונטי למשפחות השוקלות מעבר להנעה חשמלית.